Per vrachtboot naar Midden-Amerika

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Hier blijf je op de hoogte van de avonturen tijdens mijn reis op twee vrachtschepen, allebei van CMA CGM, een Frans bedrijf. Maar het gaat vooral over het leven aan boord van zo'n groot containerschip. Ik vertrek 16 oktober. De route die ik gekozen heb is de zgn. Europe Caribbean Line. De naam kan je misleiden. Ik reis via de Dominicaanse Republiek en Jamaica naar Guatemala, Honduras en Costa Rica. Ik blijf een tijdje in Costa Rica. Dan verlaat ik de ene boot, de Fort St. Charles, en neem twee weken later de volgende boot, de Fort Royal, weer terug naar Europa. In Costa Rica heb ik een groepsreis geboekt van 9 dagen voor de toeristische highlights. Vanaf 16 oktober zul je hier regelmatig, maar dat is mede afhankelijk van de verbinding aan boord, nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest. Als je naar de kaart kijkt kun je beter uitzoomen, dan zie je de hele reis goed. Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ina

Reacties

Reacties

Hans

Veel plezier verder met de voorbereidingen?

Jaap

Nou zeg, wat een onderneming! Het doet mij denken aan de tijd dat ik zelf op een vrachtboot de wereld over vaarde. Ik ben vooral benieuwd hoe de oversteek op de oceaan je zal bevallen. Ben je de enige passagier of gaan er nog meer mee?
Goede reis!
groet,
Jaap

Yessica

Super spannend, ben erg benieuwd naar je avonturen.
Geniet van ieder moment!

Thea

Een behouden vaart

Tom

Goede vaart Ina,
Het schip zier er zo groot uit dat het wel een orkaantje kan hebben.

Els

Heel veel plezier. Ik ben erg benieuwd naar je verhalen.

Coby Van Peperstraten

Nou, lieve zus, dat zal een groot avontuur worden, geweldig dat je dit onderneemt! Ik wens je een goede reis met heel veel nieuwe indrukken en vooral met heel veel plezier! Vaja con dios......

Evert

Heel veel plezier, ik ga je reis volgen en ben heel benieuwd naar je avontuur.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!